Ο ΣΤΟΛΟΣ ΜΑΣ

Schempp-Hirth Duo Discus XLT

Το Schempp-Hirth Duo Discus αντικατέστησε το Schempp-Hirth Janus ως το διθέσιο εκπαιδευτικό υψηλών επιδόσεων της Schempp Hirth. Διαθέτει πτέρυγα τεσσάρων τμημάτων και εκπετάσματος 20 μ. Ομοίως με τα περισσότερα διθέσια ανεμόπτερα διαμόρφωσης "tandem", τα φτερά του παρουσιάζουν ήπια κλίση προς τα εμπρός έτσι ώστε η ρίζα της πτέρυγας να βρίσκεται ελαφρώς πίσω, προσφέροντας βελτιωμένη ορατότητα στον πίσω χειριστή. Η καλύτερη αναλογία ανεμοπορίας του μετρήθηκε ως 44:1.

Το Duo Discus XL αποτελεί τη νεότερη έκδοση. Το πιλοτήριο είναι πλέον 10 εκ. μακρύτερο προκειμένου να βελτιωθεί η άνεση του καθίσματος, η ασφάλεια, ο χώρος και η εργονομία. Τα αερόφρενα έχουν μεταφερθεί 4 εκ. προς τα μετωπικά άκρα των πτερύγων και πλέον εκτείνονται 18 χιλ. ψηλότερα. Το XL είναι πιστοποιημένο για απλά αεροβατικά, συμπεριλαμβανομένης της περιστροφικής βύθισης. Επιπρόσθετα, μπορεί να γίνει πλήρης χειρισμός του από την πίσω θέση. Ένας προαιρετικός ανασυρόμενος δίχρονος κινητήρας "turbo" μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εκτεταμένες συνεδρίες ανεμοπορίας (έκδοση Duo Discus XLT).

Grob G 103 A "TWIN II ACRO"

Το G103 Twin II (γνωστό και ως G 118) είναι ένα διθέσιο ανεμόπτερο υψηλής απόδοσης που κατασκευάζεται στη Γερμανία από την Grob Aircraft. Το αεροσκάφος αξιοποιεί διαμόρφωση "Τ" ουριαίας πτέρυγας και είναι εξοπλισμένο με αερόφρενα άνω πτερυγικής επιφάνειας και μη ανασυρόμενο σύστημα προσγείωσης. Κατασκευασμένο από υαλοβάμβακα, είναι σχεδιασμένο για εκπαίδευση, εναέριους αγώνες υψηλής απόδοσης και βασικές αεροβατικές πτήσεις.

Schleicher Ka 6 Cr

Το Schleicher Ka 6 είναι ένα μονοθέσιο ανεμόπτερο σχεδιασμένο από τον Rudolf Kaiser, παραγόμενο από την "Alexander Schleicher GmbH & Co, Germany" και κατασκευασμένο από ξύλο έλατου και κόντρα πλακέ, με υφασμάτινη επικάλυψη. Το σχέδιο αρχικά προέβλεπε τη χρήση συμβατικού ουραίου οριζόντιου πτερυγίου και πηδαλίου ανόδου-καθόδου, που ακολούθως αντικαταστάθηκε από ουραίο οριζόντιο πτερύγιο πλήρους κίνησης στις εκδόσεις -Pe και Ka 6E.

Οι εκδόσεις που κατασκευάστηκαν πρίν από τις -CR και -BR αξιοποιούσαν ένα πέδιλο για το κύριο σύστημα προσγείωσης, με τις μεταγενέστερες εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης της Ka 6E, να αξιοποιούν έναν τροχό για το κύριο σύστημα προσγείωσης. Άλλες τροποποιήσεις της έκδοσης Ka 6E περιλαμβάνουν την άτρακτο βελτιωμένων αεροδυναμικών επιδόσεων με ρύγχος και ρίζες πτερυγών κατασκευασμένες από οπτική ίνα, την καλύπτρα μεγαλύτερου μήκους και τα τροποποιημένα αερόφρενα αλουμινίου.